Heb je vragen over MyParcel? Bel ons dan gerust via 03 808 18 20

België België



Plug-ins. Wie, wat, hoe?

Een webshop starten brengt heel wat vragen en werk met zich mee. Bij MyParcel proberen we je hierin zo goed mogelijk te ondersteunen en het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit doen we onder meer met onze gratis plug-ins.

Verzendlabels aanmaken. Zendingen volgen. Track & Trace e-mails versturen. Je doet het allemaal vanuit je eigen vertrouwde webshop backoffice. En de installatie en integratie? Dat gaat net zo makkelijk. Je hoeft enkel nog het label uit te printen en op het pakket te kleven. Zo eenvoudig is dat!

    • Kies voor gemak: Installeer één van onze gratis plug-ins.
    • Binnen vijf minuten klaar.
    • Altijd up-to-date en innovatief door samenwerking met onze specialisten.
    • Werken vanuit één account, ook met meerdere webshops.
    • Toch hulp nodig? Bel ons: 03 808 18 20 of mail naar info@sendmyparcel.be

 

Het is heel eenvoudig om verzendlabels automatisch aan te maken

De MyParcel plug-in is gratis beschikbaar voor verschillende e-commerce softwarepakketten.
Door deze te installeren en dus te integreren in de back-office van je webshop, kan je het aanmaken van labels automatiseren.

 

     

 

Je bezorgopties uitbreiden via de MyParcel plug-in

Dankzij de plug-in kan je je klanten de mogelijkheid geven om te kiezen uit verschillende bezorgopties. De meest voorkomende bezorgopties zijn bijvoorbeeld ‘Verzenden naar een Specifiek adres’ , ‘Verzenden naar een Afhaallocatie van bpost’ en/of ‘Gratis af te halen in de winkel’.
Het is goedkoper is om je pakketten naar een bpost punt te verzenden. Dankzij de bezorgopties geef je je klant zelf de keuze. Dit zal je conversie dan ook verhogen.

 

MyParcel API key

Bestaat er nog geen standaard plug-in van MyParcel voor jouw webshop? Wil je MyParcel toch koppelen aan je webshop? Dan kan dat middels onze API key.
API staat voor Application Programming Interface en het maakt een verbinding tussen je webshop checkout en het MyParcel verzendplatform. De adresgegevens van je klant worden doorgestuurd naar MyParcel. Je labels zullen klaarstaan in je Zendingenoverzicht en hoef je dus niet langer manueel aan te maken. Zo makkelijk is dat.

Dit is een eenvoudig te integreren optie voor webshops die open-source zijn. Vraag hiervoor een API key aan bij jouw persoonlijke accountmanager of genereer deze in je account bij je Instellingen.

 

Geen integratie met je webshop?

Dan bestaat er nog een slim trucje om toch handig en snel je labels klaar te hebben.
Bij vrijwel elke webshop is het mogelijk om een CSV bestand van je orders te downloaden. Bij MyParcel kan je elke CSV weer uploaden bij je Zendingen.

Heb je nog vragen bij de integratie van je webshop? Laat het ons weten.  Onze IT’ers helpen je graag een handje.